En kort dag!

hejsan! är fett seg idag! var uppe till 4 i natt! Först var jag och hjälpte till på schooldisco och då hade jag inte ätit något sen lunch och det var skitmat. jag åt en macka med lite smör det var allt! så efter discot så skulle vi städa. och vid det laget hade min medicin gått ur och jag var fett hyper. Över trött och utan medicin=jobbig. Men i alla fall så överlevde de flesta min över aktiva tankeprocess. Sen så började jag känna mig hungrig och klockan var typ 22.30! Men vi drog till max och jag beställde en Daily Fresh kyckling mål och en stor Sprite med pommes! och sist men minst vitlöksdipp. Asså dippen är det som fulländar hela paketet! Det är typ såhär: Burgare god men det är något som saknas, typ salt. Okej burgare och pommes, gott men det är något som saknas! Typ något som dels gör så att alla smaker träder fram och dels något som förstärker den varma känslan! Strike! Okej sen efter vi köpt den så stannade vi och frossade!! Typ 22.56 och sen så åkte vi hem. Förstår du hur himla proppmätt jag var? Asså jag är en tjej som väger 60.xx kg när hon ätit en + meny på max och som är ca 170 cm! Jag var spräng mätt kan jag säga! I alla fall så kom vi hem. När vi kom hem satt pappa framför tv:n och kunde inte bestämma sig vad han skulle göra. Sen typ 23.46 så hade vi pratat klart. Jag hade hunnit göra mig i ordning för att sova. Då bestämde sig pappa för att han skulle hyra filmen som han inte kunnat bestämma sig om. Och det var The Hobbit vilket är helt klart omöjligt att veta när man ska sova! Hyra en film på kvällen och titta på den på morgonen? Vem kan vänta så länge? Inte jag i alla fall! Så då satt jag och pappa från typ 00.25 så jag sov liksom sent, jag är inte så bra på att räkna så om filmen inte var så lång så gjorde jag något annat men nu är jag trött för jag vet när jag gick och la mig i alla fall och jag behöver sova lite inatt åtminstånde för vi har nationella på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0