Skolfoto

Idag hade vi skolfoto, jag gick faktiskt med smink till skolan för att det faktiskt är sista året så varför inte vara extra söt.... men gissa när vi fick vår tid?? 14.45!!!!! :O det skulle varit mycket bättre om vi tagit bilden på morgonen istället för sist av alla. I alla fall så hade min kompis alex oxå sminkat sig fast kanske inte lika blygsamt som min sminkning hon hade mörkblå ögonskugga som var över hela ögonlocket och upp till ögonbrynet i princip. Det var en kille som är rätt stor i truten som bara kan snacka skit, det är det ända han gör, hans mun bara spyr ut skit i stället för att jobba och komma någon vart. I alla fall så glappade hans trut som vanligt och så såg han Alex och hans kompis skrek i princip så att hela rummet hörde "kolla Alex har sminkat sig" (helt allvarligt det är ingen stor grej men jag skriver om det här för det är bara så löjligt) och killen som jag snackar om han ba: "men Nanna då!" fast tystare och jag satt bakom honom och så sa jag vad är det med mig? han ba eh oj då jag ba vad var det du skulle säga? och då blev han tyst och det var en överaskning för han käftar alltid och ska alltid ha sista ordet. Men I alla fall det var vad jag ville säga att han liksom gillar att snacka skit och att han faktiskt förstod att man inte ska snacka så om folk för dom hör och han snackar ju för glatta livet om alla förutom sig själv och han är ju den som kommer drabbas av det senare i livet eftersom att han bara glappar på om allt och alla som han anser är fel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0