everything in seconds

ja jag vet jag måste börja skriva mer ofta, det här är oförlåtligt! Men nu har jag ingen anledning att inte kunna skriva för jag har fått en sprillans ny data! En Mac Pro! Jag är super glad :D det ända som saknas är en ritplatta så har jag allt jag vill ha :) okej kanske inte allt. Jag känner att jag har börjat släppa taget om det förra förhållandet. Jag tror att jag är redo att ha ett annat förhållande. Fast jag vet inte är det för snart? Ska jag vara singel ett tag? Det känns så tomt på ett sett och det är så svårt att hitta en kille som inte bara vill ha sex känns det som. Ett förhållande som inte bara hänger på det. Som man kan prata med om allt och inte bara att situationen är stressad för att killen vill ha sex. Det är som om de väntar ut en och när det inte är intressant längre så tröttnar de och jag är den som håller ihop förhållandet. som om, om jag skulle sluta ringa och sluta sms:a så slutar kontakten helt. Jag tror att jag är för på ibland. som en blod igel som suger sig fast. Grejen är att det är bara så som jag tolkar det. För han är det inget, jag förstår inte varför jag bryr mig så mycket. Jag borde inte vara så engagerad i relationer. Jag borde inte bry mig så mycket egentligen. Men det är så svårt, jag kan inte vara nonchalant. Jag tänker för mycket! och jag vet inte ens vad det är jag skriver om längre! Jaja jag börjar typ snart så jag måste sluta skriva nu, kram
//Nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0