Nu skiter jag i det!

nu ska jag försöka skita i den där personen! okej låt oss kalla henne för %. förut frågade jag % om hon skulle bli arg om en kille som hon gillar som inte gillar henne skulle fråga mig på balen och jag skulle svara ja och % sa klart och trdligt att det inte skulle göra något, asså jag menar inte som om vi skulle gå som ett par elr något jag menar liksom bara för att ha någon att gå med. och hon säger att hon inte skulle ha några som hellst problem med det! och sen så tänker jag om jag vill gå med honom för han är rätt så trevlig som person. Jag har dyseleksi och han har dysleksi också. % har helt fel bild av den här killen låt oss kalla honom för #. asså % har fel bild av # och holler på och kan inte bestämma sig vilken kille hon gillar osv. sedan drar % in mig i sina disskutioner och hennes problem och hennes deprisioner och får mig att se både dum ut och må dåligt. så nu börjar jag bli trött på att inte säga något för om jag säger ifrån så är jag falsk och inte någon bra vän osv. om jag skulle säga ifrån så skulle inte vi ha något slags vänskapligt förhållande. grejen är att hur jag än gör vid sådana här tillfällen slutar det alltid med att vi inte är vänner osv. hon blir rasande på mig för anledningar som jag enligt henne "vet vad jag har gjort" hon säger inte vad jag har gjort elr varför hon är sur. så funkar hon. i alla fall så bestämde jag mig då att jag skulle fråga # på balen asså jag hade planerat det för att testa om jag vågade och han är rätt så chill liksom trevlig. och så lyckas jag fråga honom och han säger att han ska tänka på saken, asså jag fattar inte att jag vågade fråga, jag håller på att testa mitt självförtroende så det är fett ballt att jag frågade :) senare så frågar % på kik varför jag frågade # till balen förut och jag svarade vadårå? och så höll hon på att skriva att jag var en falsk jäkla fitt hora som var så falsk och att hon inte ville se mig eller prata med mig igen! men grejen är att hon sa att det va okej och allt! vad är det för skillnad på om en tjej eller en kille frågar? och plus så frågade jag inte för att jag är intresserad utan för att jag ville ha någon trevlig att gå med och dessutom kan hon ju fråga honom själv. det är inte som att jag snor honom eller något, jag frågade ju? och han gillar ju inte ens henne, anledningen att hon tror att han gillar henne är för att # och hans kompis drev med henne när hon började. och jag gjorde det inte för att jag ville såra henne! I alla fall så höll hon på att sprida massa rykten och bråka med # och på fb med den där fabbe som hon oxå gillar.(hon har ensamrätt på alla killar som hon tycker är snygga) grejen är att det hon ser hos # är att hon tycker han är snygg och att hon tycker att han har en hemsk personlighet och att hon inte kan släppa honom för att hon hoppas på att han kommer att förändras :S asså vem jag än skulle ha frågat så skulle jag varit falsk och en dålig vän! jag tror att hon kan vara rasande för att jag frågade någon och att någon skulle kunna säga ja! sedan så äre så att jag har träffat en kille som är 364 dagar äldre än jag. låt oss kalla honom <3. grejen är att han verkade intresserad av mig oxå och han undrade om jag ville ha hans nummer och det ville jag men jag hade inget batteri på mobilen så jag sa att hans lilla syster kunde vara brevbärare elr något och sen gick jag. sen fick jag hans nummer och hans syrra fick en lapp med mitt nummer. sen såg % det och pratade med hans lilla syster och sen så sa hon att hon skulle använda mina metoder och jag tror att hon menar att hon ska sno honom. och då fick jag lite små panik och ringde fast att jag kände attt jag inte skulle göra det. han svarade inte men han ringde upp mig när jag var typ as stressad och allt och jag gjorde bort mig helt och hållet totalt. och senare kände jag mig bättre för då hade jag och mamma pratat om det. innan det precis när jag kom hem gick jag in på fb och skrev till # och sa att när jag hade frågat så menade jag inte på det viset så utan att båda inte hade någon att gå med så varför inte? typ. sen nästa dag gick jag till skolan och kände mig mycket bättre och behövde inte bry mig tills att jag hörde att % och <3 hade smsat hela natten och att de skulle träffas på stationen och prata! och sen hörde jag % säga till hans lilla syster att hon inte skulle överdriva men senare så var det att jag % och # som fick jobba i grupp och hon sa typ 13.03 att hon var tvungen att gå efter tio minuter och jag bah vart ska du då? hon bah till ett öppet hus! och jag slår vad om att <3 skulle vara där! jag mår så dåligt varför är det så här? varför drar hon in <3? han har inget med saken att göra det är jätte jobbigt. förut när jag såg honom hämta sin lilla syster på discot som vi 9:or arrangerat så sa jag till % så här: titta i hallen! han är ju jätte snygg! hon bah: va? vart? jag ser inte någon snygg? helt seriöst, och nu när vi inte är vänner så säger hon att han va snygg, det är så elakt hon sa till och med att han inte va snygg. såhär: va? han? men han är ju inte så snygg! asså jag orkar inte bry mig ändå så kan jag inte sluta. och jag vet fortfarande inte säkert vad hon är så rasande för? om det är för att jag bjöd # så är väll ändå det att ta i att förstöra medvetet för att såra någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0