Japp

okej det här är lite onödigt! jag trodde att jag hade mycket att göra men jag är klar med det som jag har kunnat göra :/ jag vet men nu känns det nästan onödigt att jag behövde jobba! jag har gjort alla uppgifter och så men kanske inte så bra som jag hade kunnat. På spanskan till exempel: jag höll på att skriva om ruinerna i mexico och christopher colubus ankomns till amerika osv. men när jag hade kommit jätte långt så tyckte jag inte att det var mitt eget eftersom man behövde göra det på spanska och jag hade inte varit speciellt intreserad av det dära och sen så drömde jag något om Marisol. Då bestämde jag mig för att skriva om henne och varför jag hade valt att skriva om henne, Marisol Valles som var Polischef i mexiko. Ja ni vet säkert att det är massa knark kadetter eller vad det nu heter och de riktar sig mot policen så det är jätte osäkert att vara polis och så vidare. Och det här ville jag skriva om men grejen är att jag har inte lagt till det där med knark, jag glömde det... jag skickade in så långt som jag hade skrivit för det jag hade skrivit var verkligen från mig, gjort av mig och det var verkligen inte något jag halvhjärtat skulle ha kastat mig in i utan att ha varit stressad för att inte kunna fullborda det. Japp det är pretty much it for now see ya
//Goofy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0