Inte rättvist!

jag vill hem och dö! jag klarar inte av att vara osäker! det är så jobbigt! hon får mig att vara osäker och på något sätt känns det som att allla har fått reda på att han och jag träffades och det är jobbigt för att jag gillar honom och han är schysst och jag är ledsen för att hon var så falsk och jag orkade inte med att hon hela tiden drog in mig i allt hon säger och får mig att se helt knäpp ut! och så jag frågade killen hon inte gillar eller som hon gillar och hon kan inte bestämma sig och jag blev arg för att hon är arg på mig för att jag frågade honom jag får väl fråga vem jag vill. men jag ångrar att jag frågade honom eftersom att hon tror att jag gillar honom men jag ville ju bara gå med någon på balen! och det finns en kille som jag träffade förut och som jag tycker verkar trevlig och så vi pratade och allt och jag visste först inte vem han var men sen så frågade jag den andra killen och sen han som jag pratade med var jätte snäll och allt och jag är typ intresserad av honnom men jag kan inte ens fråga honom till balen för han är 1 år äldre än jag och jag gillar honom men inte han som jag bjöd och hon som gillar killen jag bjöd tänker göra samma sak mot mig, men hom sa att hon tyckte det skulle vara okej om han bjöd mig och jag sa ja! och hon "försöker glömma honnom" och det är så jobbigt för jag ville ju bara gå med han som en vän, jag är inte intresserad av honom, jag hoppas faktiskt att han säger nej för jag går hellre själv om jag får han jag gillar :,(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0