Okej längesen jag skrev I know

Okej jag har inte skrivit på länge men det har bara hänt så mycket att jag har glömt! i alla fall så har jag haft nationella prov på rigtigt nu. det har dragigt igång på rigtikt menar jag.
 
I svenska så fick jag C i A:delen C i B:delen och A i C:delen och totalt fick jag ett C! Okej jag är inte missnöjd och inte nöjd jag är okej med det! jag kunde ha gjort bättre på den muntliga delen men Alex avbröt mig under min pressentation och man fick inte utrymme att prata för hon babblade hela tiden men läraren sa till henne när hon avbröt mig under min pressentation! helt sjukt hur kan man avbryta någon under pressentationen, hon hade inte en anledning att säga något det var ju jag som skulle prata!
 
okej vi har inte börjat med matte så det känns lite lättat.
 
vi har haft muntligt i Engelska och jag och Alex var inte i samma grupp och kan ni gissa vad jag fick?! JAG FICK Ett Freaking A! I know! I'm so freaking prowd! me getting an A that's amazing! I'm so happy!
 :D
 
okej jag har varit lite sjuk så jag missade kemi delen så jag är inte helt klar med den teori delen i Kemi än. det är sista delen kvar och sen praktiska delen!
 
och thats pretty much it for now. men om jag kommer på något mer så ska jag försöka komma ihåg att skriva det!
 
Jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen, jag lovar er och migsjälv! önskar er en asgrym fortsättning
Kram Goofy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0