dagen stinker!

hej idag glömde jag att ta min medicin som gjör så att jag kan fokusera bättre osv och jag kunde inte fokusera eller göra någonting och jag var väldigt flamsig och jag vet att jag var jobbig och irriterande och att jag var för mycket men jag kunde ju inte hjälpa det eftersom att jag glömde min medicin. Min lärare är en jätte bra lärare och jag hade sagt till henne att jag hade glömt medicinen i morse och sen på matten så fick jag ändå inget gjort och jag kännde verkligen att jag ville hem för ingen orkar ju med någon som jag för i den här situationen var jag väldigt jobbig och jag visste det och därför började tårarna rinna när hon sa att hon skickade hem mig, det var tacksamma tårar för jag visste ju hur jobbig jag var och jag fick ju ändå inget gjort! så nu sitter jag här hemma i soffan och tröst äter, har en hel påse med massa chocklad! oj det här är inte bra att bara trycka i sig godis såhär!
hoppas att ni har en bättre dag en jag!
//goofy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0