okej nu ska ni få höra!

nu är det näst sista veckan på skolan! för det första så har jag kvar matte nationella att göra vilket är jätte stressande och jag måste snacka med min matte lärare om när jag kan göra de sista delarna. sen så har vi svenska uppgifterna som måste vara klara i morgon för då har vi presentation för vårt arbete.sen så har jag två fördjupnings uppgifter i fysik och teknik och jag har inte hunnit börja på tekniken än fast jag vet vad jag ska skriva om och sen så ska det vara minst 7 sidor sammanlagt så jag måste sätta fart med det också. sen så behöver jag sätta igång med historia och religions arbetet som ska vara en fördjupnings uppgift om en historisk religiös konflikt. och sen så har jag spanskan som också har ett fördjupnings arbete och det ska vara på spanska och jag har kommit igång men det är riktigt svårt så nu måste jag fortsätta jobba och allt. jag ville bara skriva så att ni vet varför jag inte har publicerat inlägg stup i kvarten.
Kram Nanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0