Tjooo!

halojsan! idag så är jag fett happy! Jag ska åka och hälsa på en gammal god vän! vi har inte sätts på typ 100 år känns det som! :) just nu sitter jag och försöker sola på balkongen men solen blir hela tiden täckt av moln så jag börjar frysa! Jag tänkte att jag kunde ge en liten uppdatering från igår. Igår fick vi veta vilka som skulle dela hytt på kryssningen! det blev jag en kompis till mig som fixade så att vi kunde åka på kryssning och sen en kille som heter fabbe i samma hytt och jag tror faktiskt inte att det var en slump! hon sa till mig och alla andra att det var slumpmessigt men att fabbe skulle hamna i samma som oss det tror jag inte riktigt! det är i alla fall så att vi ska ha möte imorgon och ändra platserna, tydligen ska inte fabbe med och det är ju synd för det är fler som hoppat av men jag tycker att han kunde ha hoppat av tidigare om han inte ville för nu har ju beställningen gått igenom liksom
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0