Världens Bästa dag! (hitills) ;)

hej!
idag är det en riktig höjdar dag för idag i skolan så fick jag något konsdigt ryck och på sekunden hade jag en melodi och text i huvudet! jag skyndade mig och hämtade en gitarr och mitt antecknings block och började skriva och spela och skriva och spela tills den var klar och det blev en rigtig höjdare!!!!! jag spelade den för min kompir alex och hon tyckte att den var super bra men hon fattade inte en rad i texten som är lite speciell  för det står såhär: "the only place where I am all my own" det låter kanske lite konstigt men det passar med melodin och tro mig när jag säger att om jag skulle formulera om det skulle det inte bli bra! Men det alex reagerade på var att hon trode att jag menade "the only place where I am all by my self" vilket inte är vad jag menar med texten jag skrev... i alla fall efter det gick jag till min musiklärare och han tyckte att den var jätte bra och det tycker jag också den kommer liksom från hjärtat och jag kände värkligen att jag förmedlade den kännslan som jag kände då och jag är verkligen jätte nöjd! jag låter säkert som värsta snobben och det här kanske anses som att skryta men jag har väldigt låga tankar om mig själv och är inte van vid att jag är nöjd över något jag gör även om det är bra, jag vågar inte tro att jag är bra på någonting för änns någon har fått in det i min skalle inte ens då tror jag inte helt på mig själv och det är derför jag är så glad över låten som jag har gjort för jag är fullständigt nöjd med den vilket är ett under. ja ja nu måste jag sluta, ska äta en halv sen middag någon gång när jag/om jag blir klar med att spela inn min låt ska jag ladda upp den på bloggen så att ni får höra! hej så länge
//goofy ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0